تاريخ : چهار شنبه 3 شهريور 1395 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


دوگانه های موهوم می سازند و نسبت به مسایل اصلی سکوت می کنند

سعید جلیلی در جمع مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور گفت:  پیام امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج دانشجویی عصاره بسیاری از آیات قرآن و روایات دینی ماست.



تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


دکتر سعید جلیلی رئیس تیم مذاکره کننده سابق هسته‌ای در نشست کمیسیون بررسی برجام در مجلس به بررسی این توافق پرداخت که این جلسه در قالب دو قسمت در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 18 و 19 شهریور ازشبکه خبر سیما پخش شد.



تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، سه شنبه دهم شهریور به دعوت کمیسیون ویژه بررسی برجام به مجلس شورای اسلامی رفت تا به عنوان مسئول سابق تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان ارزیابی خود را از توافق وین بیان نماید. در این جلسه دکتر جلیلی تاریخچه ای از زمان ریاست خود بر تیم مذاکره کننده هسته ای بیان کردند.



تاريخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


 دکتر سعید جلیلی رئیس تیم مذاکره کننده سابق هسته‌ای در نشست کمیسیون بررسی برجام در مجلس به بررسی این توافق پرداخت که بخشی از این جلسه امروز ازشبکه خبر سیما پخش شد.



تاريخ : چهار شنبه 24 تير 1394 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


IMG_4813

دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی شامگاه دوشنبه مصادف با شب ۲۷ماه مبارک رمضان  در ویژه برنامه‌ای که تحت عنوان«همدلی، مقاومت،پاسداری از حریم ولایت» با محوریت شب احیا در مسجد سید اصفهان برگزار شده بود، در بین خیل عظیم جمعیت انقلابی و ولایی اصفهان، سخنانخود را با اشاره به تاریخ ۲۵۰ساله امات و ولایت در میان مردم آغاز کرد.

 



تاريخ : سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


اعوذ بالله من الشیطان الرجیم. بسم الله الرحمن الرحیم. الحمدالله رب العالمین و صل الله علی سیدنا محمد و آله الطاهرین.

 

*چرا موضوع هسته ای ایران برای چند قدرت دنیا اینقدر اهمیت دارد؟

 

خدا را شکر می‌کنم که امروز این توفیق را پیدا کردم در شهر شهیدان باکری و امینی و شهدای ارزشمند در جمع صمیمی شما عزیزان حضور پیدا کنم. یک سؤالی که شاید برای برخی از ما مطرح باشد و نه تنها برای مردم ما شاید برای بسیاری از مردم جهان این سؤال زیاد مطرح بشود که موضوع هسته‌ای ایران چیست؟ چرا اینقدر به این موضوع اهمیت داده می‌شود؟ این سؤالی است که پاسخ آن برای خیلی ها مهم است. بعضی از مردم خود ما سؤال می‌کنند که هسته‌ای چه اهمیتی دارد؟ چرا اینقدر به آن می‌پردازند؟



تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


دکتر جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی از اواسط دهه شصت پژوهش های متعددی را در حوزه اندیشه سیاسی اسلام دنبال کرده است. سیاست خارجی پیامبر رساله کارشناسی ارشد ایشان بوده که ترجمه عربی آن در خارج از کشور به چاپ های متعدد رسیده است . دکتر جلیلی بنیان های اندیشه سیاسی اسلام در قرآن را در رساله دکتری خود بحث کرده و سالهاست این سرفصل را در دانشگاههای امام صادق و تهران تدریس می کند.



تاريخ : چهار شنبه 10 دی 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی عصر  امروز سه‌شنبه در مراسم سالروز ۹ دی در جمع پرشور مردم شیراز حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.



تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


دشمن می خواهد ما را از اصل مبارزه منصرف و منحرف کند.

دکتر جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی امروز ۱۶ آذر در همایش تا مبارزه هست ماهستیم در دانشگاه تهران و در جمع دانشجویان حضور پیدا کرد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

 



تاريخ : پنج شنبه 8 آبان 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


درسی که امام حسین(ع) داد: نترسیدن و ایستادن، باطل السحر شیطان

دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی عصر سه شنبه ۶ آبان در همایش استکبارستیزی در مکتب امام حسین(ع) که در تالار مولوی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، شرکت نمودند و به ایراد سخنرانی پرداختند.



تاريخ : جمعه 25 مهر 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


 

پیروزی های انقلاب اسلامی ایران و مقاومت در فلسطین و لبنان مقدمه شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی است

دکتر جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی امروز چهارشنبه در دیدار با رمضان عبدالله رهبر جهاد اسلامی فلسطین با ابراز خشنودی از پیروزی های ملت فلسطین تاکید کرد: پیروزی های انقلاب اسلامی ایران و مقاومت در فلسطین و لبنان مقدمه شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی است.



تاريخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


بازدیددوساعته دکترجلیلی ازهفتمین جشنواره نانو

دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی صبح امروز چهارشنبه ضمن بازدید از هفتمین جشنواره فناوری نانو، با غرفه داران نمونه، نخبگان جوان و محصولات دانش بنیان آنها از نزدیک آشنا شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بدو ورود به این جشنواره علمی که دستاوردهای دانشمندان جوان کشورمان را به تصویر کشیده بود، مورد استقبال مسئولان ستاد ویژه توسعه فناوری نانو قرار گرفت.
DSCF3324


تاريخ : چهار شنبه 16 مهر 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


دعوت نیروهای‌ انقلاب به دفاع مقدس از « دفاع مقدس»!

پنجشنبه گذشته همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر علیه السلام، دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی در جمع پرشور مردم مومن همدان؛ دفاع مقدس از «دفاع مقدس» را وظیفه امروز نیروهای انقلاب دانست و طی سخنان مبسوطی مبانی و ابعاد گوناگون این وظیفه را تشریح کرد.

 



تاريخ : دو شنبه 7 مهر 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


معرفی کتاب «یار کجاست؟»

یکی از بهترین سفرنامه‌های حج

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از مطالعه‌ی این کتاب، در تقریظی بر آن نگاشتند: بار دیگر موسم حج شد و وقت انس و معاشقه‌ی من با سفرنامه‌های حج. دود کبابی به ضرورت، با مصداقی از «وصف‌العیش، نصف‌العیش»؛ و «ماشاءالله کان». اما بی‌شک این یکی از بهترین سفرنامه‌های حج است که من خوانده‌ام.

خبرگزاری فارس: بهترین سفرنامه‌ حج که رهبر انقلاب خواندند+عکس

 

 


تاريخ : دو شنبه 7 مهر 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


بسم الله الرحمن الرحیم

 

به نام خداوندی که هستی و انسان را خلق کرد. خداوندی که هستی را بیهوده نیافرید و انسان را پس از آفرینش رها نکرد بلکه هدف از آفرینش انسان را رسیدن به کمالی متعالی قرار داد. به انسان عقل داد تا با یاری جنود عقل بتواند در برابر سپاه جهل بایستد و سپاس خدایی را که پیامبران را فرستاد تا راهنمای جنود عقل در برابر جهل باشند و مانع غلبه تاریکی بر انسان ها شوند.

 

بشر امروز شاهد تمدنی است که از چند قرن پیش به نام روشنگری، انسان را به تاریکی مضاعف کشانده است. تعریف ناقص از حقیقت و هستی ظلم بزرگ جاهلیت مدرن به انسان است. این نگاه که مملو از تحقیر انسان است کرامت و آزادی واقعی او را نادیده گرفته و ابعاد شخصیتی انسان را محدود می کند. در این نگاه حیات انسان در دوره ای کوچک خلاصه و حرکت به سوی کمال از او گرفته می شود.

 

 

 

 

 

 

 



تاريخ : سه شنبه 10 تير 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


کشتی موج شکن! تبیین تحولات منطقه از منظر چالش مردم سالاری دینی با آمریکا و اسلام آمریکایی



تاريخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


ایستادگی ملت ایران درمقابل تقسیم دنیا به«سلطه‌گر و سلطه‌پذیر» آمریکا را عصبانی کرده است.

خبرگزاری تسنیم: فرمانده معظم کل‌ قوا تأکید کردند: ملت ایران در مقابل عادت نفرت‌انگیز و زشت نظام سلطه برای تقسیم دنیا به سلطه‌گر و سلطه‌پذیر ایستاده و به همین علت قدرت‌های زورگو و باج‌گیر بین‌المللی و در رأس آنها آمریکا برآشفته و خشمگین شده‌اند.

 

 



تاريخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در شیراز با بیان اینکه مقاومت در زمینه هسته‌ای، دفاع از تحقیقات علمی دانشجویان است گفت:انقلاب اسلامی برای پیشرفت در زمینه هسته‌ای می‌ایستد و هزینه‌اش را هم می‌پردازد.



تاريخ : دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


 رهبرانقلاب دربازدیدازمجموعه صنعتی مپناودیدارباکارگران:عزم ملی و مدیریت جهادی شعار همیشگی و تجلی آینده درخشان ایران/رشد اقتصادی بدون رشد فرهنگی نه ممکن است نه مفید/ کارگران توقع از خود را به ده برابر سطح پیشرفت فعلی افزایش دهند/ هر جا روی پای خود بایستیم قلدرهای جهان مجبور به برخورد مؤدبانه و منطقی می‌شوند.

 

 



تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


DSCF1954

دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی عصر سه شنبه ۹\۲\۹۳  در جمع مردم مومن وانقلابی گلپایگان حضور یافت و سخنرانی کرد.

 

 

 



تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


دکتر سعید جلیلی صبح روز چهارشنبه ۹۳/۲/۱۱ در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران حضور یافت و از جدیدترین محصولات شرکت های دانش بنیان بازدید کرد. نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این بازدید ۳ ساعته از نزدیک با نوآوران و تولید کنندگان حاضر در نمایشگاه به گفتگو پرداخت و در جریان میزان نوآوری محصولات و مشکلات موجود در روند تولید و انبوه سازی تجیهزات قرار گرفت.

 

http://drjalily.com/um/uploads/2014/04/31.jpg

 

 

 



تاريخ : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


هبر انقلاب در پيام تسليت بمناسبت درگذشت آيت الله ملكوتی؛سوابق طولانی مجاهدات و خدمات آيت الله ملكوتی از حافظه تاريخ انقلاب محو نخواهد شد.



تاريخ : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


رهبر معظم انقلاب در دیدار شاعران و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام:درس بزرگ زندگی حضرت زهرا(س)؛ تلاش، کوشش و پاک زندگی کردن/ دامن زدن به اختلافات مذهبی کفران نعمت و تیز کردن شمشیر دشمن است.


تاريخ : یک شنبه 31 فروردين 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


رهبر معظم انقلاب در دیدار صدها نفر از زنان فرهیخته و نخبه:لزوم تشکیل مرکز فراقوه‌ای در خصوص مسئله زن و خانواده/ باید ذهن را از تفکرات غلط و کلیشه‌ای غرب در مسئله زن تخلیه کرد/ «سلامت، امنیت و آرامش زن در خانواده» مسئله اصلی است/ رشته‌های تحصیلی و مشاغل ناسازگار با طبیعت زنان به آنان تحمیل نشود.
www.leader.ir


تاريخ : سه شنبه 26 فروردين 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


 

به پیروزی بزرگ در مقابل جریان تحجّر و مدرنیته متحجّر و دستیابی به تمدن نوین اسلامی بسیار امیدواریم.



تاريخ : یک شنبه 24 فروردين 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


2-7

 نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در جمع مردم حماسه ساز و شهیدپرور اصفهان تاکید کرد در هر عرصه‌ای که بیشتر ندای قرآنی «حیات طیبه» یعنی ایمان و عمل صالح را اجابت کردیم، بیشتر به حیات گوارای دنیا نزدیک شده‌ای؛چنانکه حماسه دفاع مقدس بستری برای تبلور ایمان و عمل صالح بود.



تاريخ : یک شنبه 24 فروردين 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ در ساعت ۱۵ در مراسم جشن هسته‌ای دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر شرکت و سخنرانی خواهد کرد.

download

 

http://drjalily.com/um/uploads/2014/04/download2.png

 

 

 

 

 

 

 

 



تاريخ : یک شنبه 24 فروردين 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


دانشگاه قرارگاه اصلی اقتصاد مقاومتی است همچنان که قرارگاه پیشرفت‌های هسته‌ای دانشگاه بوده است

 

دکتر سعید جلیلی در روز ملی فناوری هسته ای در دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در روز ۲۰ فروردین در جمع انبوه دانشگاهیان حضور یافت و سخنرانی کرد.



تاريخ : یک شنبه 24 فروردين 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


1-2

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، صبح چهارشنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ در سالگرد گرامیداشت شهید علی صیاد شیرازی در پادگان مرکز آموزش توپ‌خانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان گفت:  در چنین مراسم‌هایی پیام ما به شهدا این است که یاد و راه شما را زنده نگه داشته و گرامی می‌داریم و پیام شهدا به ما بشارت و امید است. چنانچه قرآن به صراحت می‌فرماید: « یَستَبشِرونَ بالذین لم یلحَقوا بِهم اَلّا خَوفٌ علیهِم و لا هم یَحزَنونَ »؛ یعنی شهدا به ما بشارت می‌دهند که نترسید و نگران نباشید. دکتر سعید جلیلی ضمن اشاره به این که مهم‌ترین اهرم زورمداران و مستکبرین، حاکم نمودن ترس برای جلوگیری از استقلال و پیشبرد اهداف و آرمان‌ها است، تآکید کرد این دو پیام راهبردی و اصولی است که اگر ما آن را باور داشته باشیم، مسیر پیشرفت را قوی‌تر و پوینده‌تر طی می‌کنیم.



تاريخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


رهبر معظم انقلاب در دیدار مدیران و متخصصان سازمان انرژی اتمی:
تقویت اعتماد به نفس ملی مهمترین دستاورد پیشرفت‌های هسته‌ای/ فعالیتهای ایران در زمینه تحقیق و توسعه هسته‌ای متوقف یا کُند نخواهد شد/ مذاکره کنندگان کشورمان هیچ حرف زوری را نباید از طرف مقابل قبول کنند/ روابط آژانس با ایران باید متعارف و غیرفوق العاده باشد.
 


آخرين مطالب ارسالي :
ابر برچسب
نويسندگان
وبلاگ دوستان
» ابزار وبلاگ
» خرید لایسنس نود32
» زنگ معرفت
» مهدی موعود (عج)
» صرفه جهت خنده
» تهاجم فرهنگی
» طب الشریف
» دانلود مداحی و مولودی
» انتخابات11
» ملکوت
» اهل بیت (علیهم السلام)
» جام نیوز
» همراهان مردمی سعید جلیلی در تهران
» ستاد مردمی دکتر جلیلی استان فارس
» ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی
» ردیاب جی پی اس ماشین
» ارم زوتی z300
» صیغه یابی
» جلو پنجره زوتی
» درگاه پرداخت

تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ حمایتی از دکتر سعید جلیلی و آدرس http://dr.saeeidjalili.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
مقتدر مظلوم
امكانات وبلاگ

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 6647
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



free glitter text and family website at FamilyLobby.com



دایرکتوری افسران ارزشی

پایگاه اینترنتی مقتدر مظلوم

طرفدار دکتر سعید جلیلی

جنبش وبلاگي من راي مي دهم

تمامي حقوق اين وب متعلق به طرفدار دکتر سعید جلیلی بوده و کپي برداري بدون ذکر منبع حرام مي باشد